A Google Workspace (korábbi nevén G Suite) egy olyan felhőalapú, hatékonyságnövelő
alkalmazáscsomag, amellyel Ön és csapata egyszerűbben tarthat kapcsolatot és
végezheti munkáját bárhonnan, bármilyen eszközön. Egyszerűen használható és
kezelhető, így segítségével hatékonyabban és az igazán fontos dolgokra
összpontosítva dolgozhat. A telepítéssel és beállításokkal pedig ne bajlódjon, bízza
ránk ezeket!
Internetalapú levelezés, címtár-, feladat-, naptár-, webhelykezelés és
dokumentumhasználat, bárhonnan!
Küldjön professzionális megjelenésű leveleket céges e-mail-címéről (nev@sajatceg.com), és hozzon létre csoportos levelezőlistákat (például ertekesites@sajatceg.com).
A G Suite Basic kiadása minden felhasználónak 30 GB online tárhelyet biztosít. Ha korlátlan tárhelyre van szüksége, frissítsen Business, Enterprise vagy Team kiadásra.
Hívjon minket vagy küldjön e-mailt a Google ügyfélszolgálatának – robothang helyett valódi munkatársaink állnak örömmel rendelkezésére. Emellett a súgóban is gyorsan megtalálhatja a választ a kérdéseire.
Felhasználókat vehet fel és távolíthat el, csoportokat hozhat létre, és biztonsági beállításokat (például kétlépcsős azonosítást és egyszeri bejelentkezést) adhat meg, mindezt egy központi felügyeleti konzolon.
Az eszközkezelési rendszerünkkel egyszerűen megtalálhatja az eszközöket, jelszót állíthat be, és szükség esetén törölheti az adatokat, így biztonságban tudhatja vállalkozása adatait.
A migrációs eszközeinkkel és szolgáltatásainkkal a jelenlegi tárhelyéről egyszerűen helyezheti át a szervezet fontos adatait a G Suite rendszerbe.
30 GB tárhely a postaládában. Kompatibilis a Microsoft Outlookkal és más levelezőprogramokkal Hirdetésmentesség, nonstop támogatás és egyebek. Növelje ügyfelei bizalmát professzionális e-mail címekkel. Annyi csoportos levelezőlistát hozhat létre, amennyire vállalatának csak szüksége lehet.
Töltsön kevesebb időt a tervezéssel, többet a végrehajtással: a megosztható naptárak zökkenőmentesen működnek együtt a Gmail, a Drive, a Névjegyek, a Webhelyek és a Hangouts szolgáltatással, így mindig tudni fogja a következő lépést.
A Google+-szal mindenkinek lehetővé teheti, hogy a különböző témákban megossza tudását és ötleteit a többiekkel. Tartson lépést a kedvenc témáit érintő hírekkel, és mutassa meg Ön is szakértelmét. A gyűjteményekkel egyszerűen csoportosíthatja a bejegyzéseket témakör szerint, így mindenki megoszthatja a tudását és azokat a tartalmakat követheti, amelyek a legjobban érdeklik.
Bármerre jár, tarthatja a kapcsolatot csapatával. Az egyszerű csatlakozási lehetőséget nyújtó videomegbeszélések útiköltség nélkül nyújtják a személyes találkozás lehetőségét. A teljesen integrált G Suite-funkcióknak köszönhetően közvetlenül egy Naptár-eseményből vagy e-mail-meghívóból is bekapcsolódhat a megbeszélésbe.
Közvetlenül böngészőjében hozhatja létre és szerkesztheti dokumentumait, nincs szüksége külön szoftverre. Egyszerre több személy dolgozhat, a rendszer pedig minden módosítást automatikusan ment.
Külön szoftver nélkül hozhat létre táblázatokat böngészőjében. Az egyszerű feladatlisták kezelésétől kezdve a diagramokkal történő adatelemzésig mindent kezelhet grafikonokkal, szűrőkkel és kimutatási táblázatokkal.
Többletköltségek nélkül hozhat létre egyéni űrlapokat felmérésekhez és kérdőívekhez. Minden adatot egyetlen táblázatban gyűjthet össze, és az adatokat közvetlenül a Google Táblázatok szolgáltatásban elemezheti.
Letisztult prezentációkat hozhat létre és szerkeszthet közvetlenül böngészőjében, mindenféle szoftver nélkül. Többen dolgozhatnak egy időpontban, így mindig mindenki a legújabb verziót látja.
Készítsen közös munkával interaktív, jó minőségű webhelyeket csapatok, projektek vagy események számára. A webhelyek minden típusú képernyőn jól mutatnak – az okostelefontól az asztali számítógépig. Mindezt tervezési vagy programozási jártasság nélkül.
Biztonságban, egy helyen tárolhatja céges adatait. Könnyen hozzájuk férhet asztali és mobileszközökről is, és felügyelheti a csapatos fájlmegosztást. A G Suite Business, Enterprise és Team kiadásai korlátlan felhőbeli tárhelyet kínálnak, így fájljainak mindig lesz elég helye.
A G Suite csomag a Google hatékony keresőmegoldását alkalmazza, így Ön könnyűszerrel kereshet a céges tartalmak között. A Google Cloud Search minden kérdését megválaszolja, és releváns javaslatokat biztosítva könnyíti meg a napot, akár a Gmailben, a Drive-ban, a Dokumentumokban, a Táblázatokban, a Diákban, a Naptárban vagy más szolgáltatásban keres.
Könnyedén felvehet felhasználókat, kezelhet eszközöket és konfigurálhat biztonsági és egyéb beállításokat, hogy az adatok biztonságban maradjanak. Hiszünk benne, hogy egy jó felügyeleti rendszer használatához nincs szükség kézikönyvre.
Kezelheti, megőrizheti, keresheti és exportálhatja a szervezet levelezését és a rögzített csevegéseket. A Széf a G Suite Business és Enterprise kiadások része.
Az Android, iOS, Windows és más rendszert használó okostelefonokon is egyszerűen beállítható mobilkezelési funkciókkal alkalmazottait elégedetten, adatait pedig biztonságban tudhatja.