Pontosan szeretné tudni, hogy mekkora ajánlatok vannak kint és milyen valószínűséggel lesz belőle üzlet? Szeretne kitűnni versenytársai közül és felpörgetni cége értékesítését? A Microsoft Dynamics 365 számtalan olyan előnyt nyújt, melyek támogatják céged hatékony folyamatait és segíti eredményes működését. Próbálja ki a Microsoft megoldását, és a teljes ügyfélút egy nyitott könyvvé változik Ön előtt.
Az ügyfelek hamarabb döntenek a vásárlásról, mint ahogy Ön vagy terméke megjelenne a piacon. Értékesítési csapatának folyamatosan alkalmazkodnia kell az ügyfelek új igényeihez, szükségleteihez, szorosabb kapcsolatot kell kiépíteniük az ügyfelekkel és személyre kell szabni minden feléjük irányított kommunikációt az értékesítés sikeressége érdekében.
A CRM rendszer megkönnyíti a potenciális vevők és az értékesítési lehetőségek nyilvántartását, követését valamint az értékesítés eredményeinek mérését és előrejelzését. Ennek köszönhetően az értékesítők gyorsabban lezárhatják az értékesítési ügyleteiket, valamint javíthatják a sikeres üzletkötéseik arányát és az ügyfélmegtartási szintjüket.
Kereskedői ügyfelekkel folytatott aktivitásáról, ügyfél látogatásairól részletes betekintést kaphat.
A mai trendek, a közösségi oldalak és a mobilitás teljes mértékben megváltoztatták az ügyfelek szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásait. Az ügyfelek minőségi, személyre szabott szolgáltatást várnak a weben, a közösségi médiában, mobilon és telefonon egyaránt.
A CRM rendszer segítségével egyedi igények mentén kialakított, akár ügyfélérték alapú gyors ügyintézést, rugalmas kiszolgálást nyújthat az ügyfeleknek bármikor, bármilyen csatornán keresztül. Az ügyfélpanaszok és kérések nyomon követhetősége és feldolgozása jelentős versenyelőnyt nyújthat a vállalkozása számára. Biztosítson munkatársainak minden szükséges eszközt, hogy kitűnő szolgáltatásokat nyújthassanak az ügyfeleiknek, amely alapja a hosszú távú ügyfélkapcsolatnak és lojalitásnak.
A mai rohanó világban a marketing is, mint minden más gyorsabban változik, mint valaha. A vállalatoknak az ügyfelek megnyeréséhez új módszereket kell alkalmazniuk új értékesítési csatornák felhasználásával. Másfelől a hatékonyabb marketing akciókhoz elengedhetetlen az ügyfelek ismerete és az ehhez szükséges elemző és szegmentációs képességek kialakítása.
A CRM rendszer segítségével kihasználhatja a marketinges eszközeiben rejlő lehetőségeket. Egyszerűen megtervezheti és kivitelezheti kampányait, valamint az elejétől a végéig mérheti azoknak a hatékonyságát is. Ennek köszönhetően könnyebben átláthatja a marketing befektetéseinek eredményeit, így sikeresebben költheti el a marketing büdzséjét a következő kampány időszakban.
A "klasszikus" ügyfélkapcsolat kezelés világa az utóbbi években jelentős mértékben megváltozott. Egyre több cég fedezi fel magának a közösségi hálózatokba rejtett lehetőségeket, az úgynevezett közösségi médiát, az üzleti stratégiája számára.
A CRM rendszer segítségével az értékesítési, szolgáltatási és marketinges tevékenységeit közvetlenül a rendszerbe beépített közösségi eszközökkel támogathatja, aminek köszönhetően kiemelkedő szolgáltatásokat tud biztosítani ügyfelei számára.
Közösségi szolgáltatások